info green
519

Zápis pro školní rok 2024 - 2025 pro děti s trvalým pobytem na Praze 7

Zápisy do mateřských škol pro školní rok 2024 / 2025 v Městské části Praha 7 probíhají…
svatky
5249

Projekt pro školní rok 2023/2024

Zvyky a tradice, ty nás baví nejvíce Cílem letošního školního projektu je seznamovat děti…
video
16329

POJĎTE SE K NÁM PODÍVAT!

Milí rodiče, zveme Vás k malé prohlídce naší školky (aneb den otevřených dveří online).

20190508 102616

Příjezd domů 12. 00 hod.

Konec.  Zvonec.

9. 5. 2019

Zdravíme do Prahy. V Nedamově nám ráno zapršelo, ale zase vykouklo Slunicko tak jsme měli dobrou náladu. Dostali jsme vzkazy s úkoly a po snídani jsme vyrazili na cestu za pokladem. Plnili jsme zadání a úkoly,  pozorovali rybník, zvířátka i les. Nakreslili jsme do deníčku obrázky, k obědu snědli plný talíř rajské omáčky a zatančili si po večeři DISCO. Ale večer to bylo úplně nejlepší, našli jsme poklad! !! :)

Tak už se jen 1x vyspinkáme a zítra v 10.30 hodin odjíždíme autobusem domů. Čekejte nás ve 12.00 hod.

Těšíme se na Vás.

8. 5. 2019 - Naše děti se opět probudily do slunečného dne. Po snídani našly další vzkaz od kapříka Pepy s úkoly pro dnešní den. Šli jsme do lesa a poznávali stromy, rostliny a kytičky, potom jsme tvořili domečky z přírodnin. Odpoledne bylo ve sportovním duchu, štafeta, běh,  překážky, míčové hry a také  jsme si malilinko zamlsali. Zdravíme.

7. 5. 2019 - Ráno jsme se probudili radostní a plní sil. U snídaně nás čekala zpráva od kapříka Pepíka, kterou doručil sám  vodník a vyzkoušel nás ze znalostí vodních živočichů. Kapřík nás v dopise požádal, ať se naučíme nějakou kapří písničku a tak se učíme Kapra od Jaromíra Nohavici, moc nás baví a vlastně ji už umíme. Máme svoje deníčky, vůbec se nám nestýská, zatím dobré počasí a hlavně vyborně nám vaří. Zdravíme.

6. 5. 2019 - 9.00 hod. odjezd od MŠ, cesta dobrá,  příjezd na misto 10.00 hod. Ubytovali jsme se, k obědu kureci polevka, hamburska kýta s knedlíky,  k večeři nás čekají zapecene brambory.  Jídlo dobre, ubytování také, nikdo nepláče. Prejte nám hezké počasí.