• ps

    Vánoční pejsčí sbírka

    1355
    Tusarka již počtvrté organizuje vánoční sbírku pro pejsky zachráněné z množíren či jinak…
  • jarmark

    Advent na Tusarce

    1713
    Vážení rodiče, milí žáci, zveme Vás všechny na předvánoční jarmark s workshopem a…
  • info

    Přednáška a třídní schůzky

    1427
    Připomínáme rodičům přednášku o metodě učení FIE i s malou ochutnávkou, která se koná…
  • p7

    Rychlá pomoc v době nouze

    4418
    Zamýšlená finanční podpora ze strany Prahy 7 je určena všem žákům ZŠ i MŠ, jejichž rodiny…
Výchovný poradce: Mgr. Dana Prošková
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
telefon: 602 218 287
kancelář zástupce ředitele, II. patro, Tusarova
 
Konzultační hodiny pro žáky:
pondělí 9:45 – 10:45 hod
dále kdykoli po domluvě
 
Konzultační hodiny pro rodiče:
pondělí 14:00 – 15:00 hod
dále kdykoli po domluvě
 
Náplň práce výchovného poradce:
 
1. Péče o žáky s výukovými potížemi a zdravotním postižením
  • ve spolupráci s ostatními pedagogickými pracovníky sleduje žáky s výukovými problémy
  • předkládá učitelům, řediteli školy a rodičům návrhy na další péči o tyto žáky
  • pomáhá zajistit případné vyšetření v PPP, SPC
  • poskytuje poradenskou péči pro rodiče
2. Péče o žáky s výchovnými problémy
  • v součinnosti s ostatními pedagogy iniciuje vyhledávání a šetření žáků, jejichž jednání a chování vyžaduje zvláštní pozornost
  • podle svých možností připravuje výchovné programy zaměřené na nápravu chování těchto žáků
  • poskytuje poradenskou činnost pro žáky v obtížných situacích
  • spolupracuje s dalšími institucemi
3. Další metodická a informační činnost
  • informuje žáky o činnostech PPP (SPC) v regionu, jejich možnosti využití, poradenských službách (úřad práce, sociální odbor Ok úřadu, krizová centra …)
  • poskytuje poradenskou činnost pro rodiče  
  • navrhuje řešení konfliktních situací (rodič – učitel, žák – učitel, žák – žák)
  • spolupracuje s třídními učiteli na tvorbě individuálních studijních plánů a provádí jejich vyhodnocení
4. Dokumentace
  • soustřeďuje odborné zprávy o žácích v poradenské péči
  • vede databázi žáků s vývojovými poruchami učení, integrovaných žáků, pravidelně ji aktualizuje
  • vede jejich evidenci individuálních studijních plánů